Heb je een vraag? Check eerst of je hier je antwoord vindt. Geen antwoord gevonden? Stuur me dan een mailtje mamariekewebshop@gmail.com .
- Naai je voor mij ook op bestelling?
Naaien is ongelooflijk leuk, ik lever met liefde alle fournituren en stoffen die je nodig hebt om zelf aan de slag te gaan. Ik naai dus niet op bestelling een kledingstuk, tas of iets anders voor je. Kun je nog niet naaien, probeer het gewoon, jij kunt het ook!
- Kan ik bij je langs komen?
MaMarieke is enkel een webshop en geen stenen winkel. Je kunt dus niet zomaar langskomen. In mijn atelier ligt de voorraad en de prachtige rollen met stoffen. Af en toe zijn er samennaaidagen of worden er workshops gegeven in mijn atelier. Dan ben je dus van harte welkom, maar let op er zijn altijd beperkt plaatsen beschikbaar! Houd voor data mijn blog en fb pagina in de gaten.
- Ik wil graag telefonisch contact, kan dat?
Helaas werd ik op de meest vreemde tijden gebeld met vragen, daardoor heb ik moeten besluiten dat telefonisch contact niet mogelijk is. Je kunt mij wel altijd een mailtje sturen en deze zal ik zo spoedig mogelijk beantwoorden.
- Ik weet niet welke kleur garen, band of stof goed combineert. Hoe nu verder?
Als je bijpassend garen wilt ontvangen, kies dan voor
"bijpassend naaigaren Seralon" , zet bij de opmerkingen bij welke stof en/of band je het garen wilt hebben, dan zoek ik het beste garen voor je uit.
Wil je weten welke stoffen bij elkaar matchen? Stuur me dan even een mailtje.
- Ik heb meer betaald aan verzendkosten dan er porto betaald is. Krijg ik mijn geld terug?
De verzendkosten die berekend worden tijdens de bestelling, omvatten niet alleen zichtbare porto kosten maar ook administratiekosten, denk hierbij aan transactiekosten, envelop, pakbon, inkt etc. Deze kosten worden op deze manier verrekend zodat de productprijs zo laag mogelijk gehouden kan worden.
- Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb hem nog niet ontvangen.
Check de T&T code die je ontvangen hebt, soms kan het wat langer duren dat pakketpost bezorgd wordt. Is je bestelling als brievenbuspost verzonden? Postnl hanteert een levertermijn van 5 werkdagen, heb dus nog even geduld. Zijn de 5 werkdagen voorbij, stuur me dan even een mailtje, vermeld daarbij altijd je ordernummer.
- Wordt er ook naar het buitenland verzonden?
Bestellingen worden binnen de EU verzonden.
- Ik heb je gecontacteerd via facebook, maar krijg geen reactie. Wat nu?
Communicatie gaat via de email van de webshop en niet via facebook. Ik ben immers geen facebook-winkel. Door vele losse berichten op facebook raakt het overzicht kwijt. Schroom dus niet en stel je vragen, opmerkingen etc via de email mamariekewebshop@gmail.com .